Gara e versionit të 106-të në Francë do të jetë me të vërtetë e jashtëzakonshme, pasi ajo sjell më shumë piketa për ndjekësit entuziastë që do të jenë në gjendje t'i festojnë ato. Nëse shkojmë në zemër të ngjarjes, viti 2019 shënon njëqindvjetorin e prezantimit të fanellës së verdhë, e cila është veshja më vlerësuar e çdo kampioni që aspiron. Gjatë gjithë shekullit të çiklizmit konkurrues, kjo fanellë "ari" është veshur nga disa prej sportistëve më të mëdhenj të industrisë.
Përvjetori i dytë ka të bëjë me heroin e çiklizmit që e veshi fanellën më së shumti - Eddy Merckx. Ky vit është 50-vjetori i fitores së tij të parë në Tour në vitin 1969; pas asaj ngjarje ai ka pasur një sërë suksesesh dhe ka veshur fanellën 111 herë në karrierën e tij legjendare. Merckx është një shembull që vazhdon të frymëzojë gjeneratat e reja që të sfidojnë veten dhe njëri-tjetrin me vendosmëri për të arritur nderin dhe lavdinë.
Së fundi, në Continental jemi krenarë që jemi për herë të parë këtë vit një nga pesë partnerët kryesorë të garës - së bashku me kompanitë LCL, E.Leclerc, Krys dhe Škoda.
"Ne jemi të kënaqur që kemi një nga rolet kryesore në vitin 2019 në garën më të madhe të çiklizmit në botë," tha Christian Kötz, shefi i sektorit të biznesit të gomave Continental, Continental Tyre. "Ne jemi partner i garës së Francës për etapat e fitores, e cila është plotësisht në përputhje me vlerat tona thelbësore, dëshirën për të fituar. Ne mezi presim të kontribuojmë në garë me gamën tonë të gjerë të gomave me performancë të lartë".
Continental do të gëzojë një ekspozim më të madh gjatë gjithë garës si një nga pesë partnerët kryesorë të ngjarjes. Logoja e kalit e Continental, e montuar në këmbët e pasme, do të zbukurojë flamurin mbi vijën e finishit të secilës fazë dhe fituesit të secilës fazë do t'i dorëzohet çmimi në podium nga përfaqësuesi i Continental.
Gara përmes Francës në versionin e saj të 106-të është 3460 kilometra e gjatë dhe paraqet një provë veçanërisht sfiduese: të tre objektivat malorë do të jenë në lartësi mbi 2000 metra në kalimet Tourmalet, Tignes dhe Val Thorens. Një program i tillë është i pashembullt në historinë e harkut francez dhe do t'i çojë çiklistët në kufijtë e aftësive të tyre mendore dhe fizike.
Prezantimi zyrtar i 176 çiklistëve që do të përfaqësojnë 22 ekipet pjesëmarrëse në garën në Francë në 2019 do të zhvillohet të enjten, më 4 korrik, në Sheshin e famshëm Grand në Bruksel. Gjashtë ekipe të World Tour (Ineos, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin dhe Sunweb) do të garojnë këtë vit, duke përdorur gomat më të mira Continental të Competition Pro LTD, të disenjuara posaçërisht dhe të punuara me dorë në qytetin gjerman të Korbach.
Gara përbëhet nga 21 etapa - 7 sprint, 5 kodrinor dhe 7 etapa malore - dhe vetëm dy ditë pushim për çiklistët e lodhur. Starti i garës do të jetë në Bruksel - për herë të dytë që nga viti 1958 - për nder të belgut Eddy Merckx, dhe në të njëjtën kohë të specialitetit të këtij shteti: sprintit. Pas vizitës në tre rajone belge (Bruksel, Flanders dhe Wallonia), gara do të vazhdojë përmes 37 departamenteve nëpër Francë.
Të tre etapat do të zhvillohen në vende që Tour do t'i vizitojë për herë të parë në historinë e tij. Binche për të filluar etapën e tretë, Saint-Die-des-Vosges për të filluar etapën e pestë dhe Pont du Gard për të filluar etapën 17-të. Në bashkinë Foix, ku do të zhvillohet etapa e 15-të, do të jetë vija e finishit në krye të kalimit Prat d'Albis në 1205 metra.
Risia nga viti 2018 u soll edhe në garën e këtij viti: përsëri në të do të përfshihen dy gara në një kohë. I pari do të jetë kronometri i ekipit, i cili do të jetë pjesë e etapës së dytë, përkatësisht nga Pallati Mbretëror në Bruksel deri në Atomium, midis të cilëve është një distancë 27 km. I dyti do të jetë kronometri individual, i cili do të jetë pjesë e etapës së 13-të në qytetin Pau, gjithashtu në gjatësi 27 km.
Statistikisht, çiklistët e kanë ngjitur këtë mal në Pirene më së shumti në historinë e garës nëpër Francë – 82 herë të jashtëzakonshme. Por kjo do të jetë vetëm hera e tretë që Tourmalet vendoset gjithashtu si qëllim i etapës. Hera e parë ishte në vitin 1974 (atëherë fitoi Jean-Pierre Danguillaume) dhe hera e dytë ishte në vitin 2010 (kur atë e fitoi Andy Schleck).
Nuk është bërë asnjë ngjitje në kalimin Iseran për 12 vjet. Kjo periudhë harrese ka mbaruar, pasi kalimi u bë maja kryesore e garës 2019. Ajo ka një lartësi të jashtëzakonshme prej 2770 metrash mbi nivelin e detit dhe çiklistët do të ngjiten për herë të tetë që kur janë regjistruar arritjet.
Fanella e verdhë
Udhëheqësi në renditjen e përgjithshme - domethënë çiklisti i cili ka udhëtuar në distancën totale deri më tani në kohën më të shkurtër - ai vesh fanellën e verdhë.
Fanellë për alpinistët (ngjitësit e kodrave)
Specialistët e ngjitjes në mal gëzojnë njohje të veçantë gjatë garës - dhe përdorin një sistem të veçantë të renditjes për të dhënë pikë për çdo kalim. Sa më i vështirë të jetë mali (ata janë të ndarë në pesë grupe vështirësie), aq më i lartë është numri i pikëve. Çiklisti që aktualisht ka më shumë pikë në renditjen malore vesh fanellë të bardhë me pika të kuqe.
Fanella e gjelbër
Për nder të çiklistit më të shpejtë, më i miri në çiklizmin sprinter në fanellë të gjelbër. Për këtë qëllim janë regjistruar dy rezultate dhe jepen pikë për secilën etapë: pas rreth dy të tretave të rrugës dhe në fund.
Fanella e bardhë
Çiklisti i ri më i mirë (deri në moshën 26 vjeç) në renditjen e përgjithshme gjithashtu dallohet çdo ditë teksa vesh fanellën e bardhë.
Drejtuesit e automjeteve zyrtare të garave në Francë do të kenë goma PremiumContact™ 6 të montuara në rrotat e tyre. Drejtuesit e automjeteve zyrtare të garave në Francë do të drejtojnë me vetëbesim dhe të sigurt pasi do të kenë të montuara në rrotat e tyre gomat PremiumContact™ 6. Këto goma do të lejojnë stafin profesional - nga mjekët e deri te kohëmatësit, gjyqtarët dhe komisionarët e garës - të përqendrohen plotësisht në detyrën e tyre parësore për të siguruar garat më të mira të mundshme për konkurrentët e palëkundur dhe shikuesit entuziastë. Në qoftë se qëndrojmë edhe pak te gomat: gara në Francë është padyshim një triumf i bashkëpunimit franko-gjerman, që nga goma PremiumContact™ 6 me një ndjenjë galiciane dhe saktësi gjermane e prodhuar në fabrikën Continental në qytetin francez të Sarreguemines.