Produkte për makinë / furgon / 4x4

stage_image1_lg

Teknologjia

Teknologjia ContiSeal™

Mos lejoni që një gomë e shpuar të ndërpresë udhëtimin tuaj të këndshëm.

ContiSeal™ është një teknologji e zhvilluar nga prodhuesi Continental me qëllimin e vetizolimit faqes shkelëse të dëmtuar.

Fakte të shpejta

  • ContiSeal™ zbut efektet e dëmtimit të faqes shkelëse të gomës: në sajë të teknologjisë unike, vrimat deri në 5 mm në diametër (p.sh. dëmtimi nga gozhda) ngjiten përsëri menjëherë
  • Lëvizshmëri e vazhdueshme dhe kilometrazh i pandryshuar – nuk keni nevojë të ndaleni menjëherë ose të vendosni një rrotë rezervë në rrugë (shiko udhëzimet teknike në anën e pasme)
  • Performanca e pakufizuar në drejtim është e njëjtë me performancën e gomave pa teknologji ContiSeal™ në kushte normale

Materiali për shkarkim

Karakteristikat teknike

ContiSeal™ është një teknologji e zhvilluar nga prodhuesi Continental me qëllimin e vetizolimit faqes shkelëse të dëmtuar. Nëse një objekt i huaj, për shembull gozhdë, shpon gomën, shoferi nuk ka pse të ndalet menjëherë në rrugë dhe të ndërrojë rrotën, vrima mbetet e mbyllur edhe kur objekti i huaj në gomë lëviz apo bie jashtë.
ContiSeal™ është izolant ngjitës viskoz. Vendoset në pjesën e brendshme të faqes shkelëse të gomës. ContiSeal™ ngjit 80% të të gjitha shpimeve duke zvogëluar kështu rrezikun e zbrazjes së gomës. Gomat ContiSeal™ janë të shënuara me një simbol të dukshëm në pjesën anësore dhe janë të përshtatshme për të gjitha disqet në shitje të rregullt.

Nisja
contiseal_movieImage

Udhëzimet teknike:

  • Rekomandohet përdorimi i një sistemi të monitorimit të presionit të gomave (TPMS) për kushte optimale.
  • Nuk është e nevojshme që të ndaloni dhe të ndërroni rrotën menjëherë, por mund të vazhdoni drejtimin.
  • Kur të zbuloni që goma ishte shpuar, gomën tuaj duhet ta kontrollojë gomisti sa më shpejt që të jetë e mundur.

Parimi i funksionimit të ContiSeal.

Goma ContiSeal™ përmban një shtresë izoluese ngjitëse që mbulon pjesën e brendshme të faqes shkelëse të gomës. Praktikisht në moment shtresa izolon hapësirën përreth objektit të huaj që shpoi gomën (me diametër deri në 5 mm në faqen shkelëse), duke mbajtur kështu ajrin në gomë. Prandaj, goma nuk zbrazet, por makina juaj mbetet në funksion drejtimi. 

topic_intro_image1

Kur shpohet një gomë standarde, mund të ndodhë që ajo të shtypë pjesën anësore midis diskut dhe rrugës. Në një situatë të tillë potencialisht të rrezikshme, goma mund të plasë ose të rrëshqasë nga disku.

topic_intro_image1