Produkte për makinë / furgon / 4x4

Seria e re e garave Extreme E përpara Arctic XPrix në Groenlandë

 

  • Gara e tretë e sezonit të debutimit, këtë fundjavë në Kangerlussuaq
  • Të gjitha garat do të shfaqen drejtpërdrejt në të gjithë Evropën
  • Seritë e garave me gomat e veçanta CrossContact Extreme E të Continental



Hanover, 23 gusht 2021. Shpejtësi maksimale me Extreme E. Pas nisjes dramatike në Al-Ula, në Arabinë Saudite dhe rrugës teknikisht sfiduese në brigjet e liqenit Retba në Senegal, seria e re spektakolare e garave në terrene të vështira do të fillojë në datat 28 dhe 29 gusht në permafrostin e Groenlandës. Garat do të zhvillohen pranë Kangerlussuaq me hipermakinat plotësisht elektronike vetëm për pistë ODYSSEY 21. Qyteti ndodhet afërsisht 50 kilometra në veri të Rrethit Arktik, në kufi të fjordit me të njëjtin emër, i cili është rreth 163 kilometra i gjatë dhe deri më tani vendbanimi më në brendësi të Groenlandës. Pista e garës, e zgjedhur në bazë të të dhënave shkencore, është një rrip i gjatë toke me përmbajtje zhavorri, i transportuar natyrshëm gjatë viteve nga akullnaja. Gara do të transmetohet në kanale televizive të ndryshme evropiane. Continental ofron gjithashtu mundësinë për t'i parë garat drejtpërdrejt në transmetimin në faqen e tij të internetit: https://www.continental-tires.com/car/stories/extreme-e/broadcast. Pyetja emocionuese është se cili prej nëntë ekipeve do ta shfrytëzojë më mirë kohën pas fillimit të sezonit dhe cili do të kryesojë me kushtet e vështira në Groenlandë.

Sandra Roslan

Sandra Roslan, Head of Content Marketing & Social Media and Project Lead Extreme E

"Groenlanda është një vendndodhje ekstreme, në çdo aspekt të fjalës, për sportet spektakolare me motorë", - shprehet Sandra Roslan, përgjegjëse për projektin pranë partnerit financues dhe prodhuesit të gomave, Continental. "Kushtet e ashpra lokale do të jenë një test jashtëzakonisht i vështirë për materialin dhe për këdo të përfshirë. Në të njëjtën kohë, Groenlanda është në frontin e parë të emergjencës globale të klimës. Efektet e padëgjuara më parë të ngrohjes globale nuk janë kaq të dukshme në asnjë vend tjetër të botës. Vetëm vitin që shkoi, Groenlanda humbi 600 miliardë tonë metrikë akull".

Në garën mes gjigantëve të sporteve me motorë nga disiplina shumë të ndryshme, ekipi Rosberg X Racing shkon në vijën e nisjes si lider në klasifikimet e përgjithshme, me kampionin e botës në Rallycross, Johan Kristoffersson dhe me ish-kampionin australian në Rally, Molly Taylor. Kampionët e botës në Rally, Sébastien Loeb dhe Cristina Gutiérrez nga ekipi i Lewis Hamilton X44, të cilët ishin fituesit e etapave të këtij viti në Dakar, janë vetëm 14 pikë pas. Kampioni i Formula 1, Jenson Button dhe piloti i testeve të Continental, Mikaela Åhlin-Kottulinsky, pasojnë në vend të tretë, të pozicionuar 13 pikë pas. Të gjitha ekipet e tjera janë grupuar për një garë marramendëse kokë më kokë. Ekipi i renditur i katërti, Andretti United, është vetëm shtatë pikë përpara Chip Ganassi Racing të Segi TV, që aktualisht renditet në pozicionin e fundit dhe që vetëm fati i keq e ka penguar të arrinte në klasifikime më të mira në fundjavat paraprijëse të garave në Arabinë Saudite dhe në Senegal.

Nisja
New content item
 

"Seria e garave Extreme E është po aq spektakolare sa edhe emocionuese", - thotë Sandra Roslan. "Garat e mëparshme ishin plotë befasi dhe treguan se çdo ekip mund të jetë fituesi përfundimtar. Kjo varet jo pak prej faktit se garat nuk janë zhvilluar asnjëherë më parë në këto vendndodhje. Askush nuk ka përvojë mbi të cilën mund të mbështetet. Gjithashtu, rrugët janë aq ekstreme saqë askund tjetër nuk mund të gjenden kushte të ngjashme me to për trajnim. Kjo është arsyeja përse nuk ka pretendentë të qartë për Arctic XPrix".

Të gjitha ekipet fillojnë me SUV elektronike, të cilat janë pagëzuar me emrin ODYSSEY 21. Këto automjete të jashtëzakonshme kanë një gjatësi prej 440 cm, një gjerësi prej 230 cm dhe një lartësi prej 186 cm, pak a shumë të njëjtat përmasa si SUV-të e disponueshme në treg, madje edhe baza e rrotës 300 cm duket shumë normale. Megjithatë, këto SUV janë shumë të fuqishme. Të prodhuara nga prodhuesi për gara, Spark Racing Technology, ato kanë një kapacitet elektrik ekuivalent me 544 hp dhe një peshë prej 1650 kilogramë. Krahasimisht, një automjet mesatar Dakar Rally ka rreth 300 hp dhe peshon më shumë se dy tonë metrikë. Vlerat e përshpejtimit janë po aq mbresëlënëse. Të fuqizuar nga dy motorë elektrikë, mjetet tip Buggy arrijnë 100 km/h në vetëm 4,5 sekonda. SUV-të elektronike mund të manovrojnë lehtësisht një pjerrësi rreth 55 gradë. Për të përballuar këtë fuqi kaq të zjarrtë në mënyrë të sigurt në rrugë, në të gjitha rrethanat dhe në të gjitha zonat e ndryshme klimatike, të gjitha ekipet në serinë e garave i kanë besuar gomës 37 inç të garave, CrossContact Extreme E, e cila është krijuar posaçërisht nga Continental për këto situata.


1. Rosberg X Racing (Johan Kristoffersson / Molly Taylor) 71 points
2. X44 (Sébastien Loeb / Cristina Gutiérrez) 57 points
3. JBXE (Jenson Button / Mikaela Åhlin-Kottulinsky) 44 points
4. Andretti United (Timmy Hansen / Catie Munnings) 37 points
5. XITE ENERGY RACING (Oliver Bennett / Christine GZ) 37 points
6. ACCIONA | Sainz XE Team (Carlos Sainz / Laia Sanz) 36 points
7. ABT Cupra XE (Mattias Ekström / Claudia Hürtgen) 35 points
8. Veloce Racing (Stéphane Sarrazin / Jamie Chadwick) 31 points
9. Segi TV Chip Ganassi Racing (Kyle LeDuc / Sara Price) 30 points