Produkte për makinë / furgon / 4x4

stage_image

Qendra për media

Veprim i dyfishtë i shkëlqyer: Continental prezanton "WinterContact TS 870" dhe "WinterContact TS 870 P"

03/05/2021
  • Më novatore: përbërës "Cool Chili" e përmirësuar dhe një dizajn i ri i motivit të faqes shkelëse
  • Më të sigurta: performancë e jashtëzakonshme në dimër dhe karakteristika të shkëlqyera në mot me lagështirë
  • Më të qëndrueshme: rezistencë më e ulët rrotullimi dhe rritje e konsiderueshme kilometrazhi

Hanover, Gjermani, 3 maj 2021. Duke marrë në konsideratë ndryshimin e parametrave në performancën e gomave të makinave moderne këto vitet e fundit, është e kuptueshme se keni menduar se nuk mund të pritet më ndonjë përmirësim i konsiderueshëm. E megjithatë, "WinterContact TS 870" dhe "WinterContact TS 870 P" të Continental vërtetojnë krejt të kundërtën: Në teknologjinë e gomave ka ende mundësi për kërcime kuantike. 

Continental_PP_Wintercontact_TS870_1

"WinterContact TS 870" është pasuesja e gomës së eksperimentuar "WinterContact TS 860", tepër e vlerësuar nga shtypi për sektorin tregtar, dhe ndjek gjurmët e saj duke kombinuar performancën e jashtëzakonshme në dimër me karakteristikat e shkëlqyera në mot me lagështirë.

"WinterContact TS 870" − për makinat deri në ato të mesme

Pasuesja e gomës së eksperimentuar "WinterContact TS 860", tepër e vlerësuar nga shtypi për sektorin tregtar, ndjek gjurmët e saj duke kombinuar performancën e jashtëzakonshme në dimër me karakteristikat e shkëlqyera në mot me lagështirë, duke paraqitur në të njëjtën kohë parametra ekologjikë bindës, të tilla si reduktimi i mëtejshëm i rezistencës në rrotullim dhe një rritje në kilometrazh. Pavarësisht sa më sipër, "WinterContact TS 870" është një produkt krejtësisht i ri, i zhvilluar së fundi nga zero për sa i përket ndërtimit, dizajnit të motivit dhe përbërësit të faqes shkelëse. Rezultati është një model i cili, në një krahasim të drejtpërdrejtë, ofron distanca më të shkurtra frenimi në akull dhe manovrim pesë për qind më të mirë në borë.

Goma e re “WinterContact TS 870” ofron gjithashtu përmirësim të mbërthimit në borë, të karakteristikave në mot me lagështirë dhe të manovrimit në rrugë të thata. Duke pasur parasysh objektivat konfliktuese me të cilat përballen shpesh inxhinierët e zhvillimit për sa i përket karakteristikave lidhur me sigurinë kundrejt performancës mjedisore, progresi i arritur në të dyja këto aspekte është mbresëlënës: rritja prej dhjetë për qind në kilometrazh shoqërohet nga një reduktim prej dy për qind në rezistencën në rrotullim. 

Rrjedhimisht, ky produkt i ri sjell përsëri një performancë jashtëzakonisht të ekuilibruar në të gjitha disiplinat ku përdoruesit fundorë kanë prej kohësh pritshmëri nga gomat dimërore të Continental. Rritja e mbërthimit sigurohet nga profilet e reja ngërthyese 3D, të vendosura në një kënd optimal për ndërveprim me borën. Ndërsa blloqet e faqes shkelëse futen më thellë në borë, ato mund të ngërthehen me më shumë efikasitet dhe mund të ofrojnë mbërthim shtesë. Profilet e thella, të vendosura paralel me kanalet diagonale, sigurojnë një siguri akoma më të lartë. Këto profile kanë një numër të lartë cepash, duke mundësuar që forcat dinamike të transferohen në mënyrë më efikase dhe të ofrojnë mbërthim të mirë në rrugë të drejtë dhe në kthesa në borë

Continental_PP_Wintercontact_TS870_3 Kopie

"WinterContact TS 870" u zhvillua për modele si "VW up!", "VW Golf" dhe "Citroën C4". Modelet më të shtrenjta, duke përfshirë seritë 1 dhe 3 të "BMW", do të përfitojnë gjithashtu nga siguria në drejtim përgjatë sezonit të ftohtë me anë të gomës së re dimërore të Continental.

Për zhvilluesit, një nga avantazhet e këtij dizajni është mundësia për të krijuar xhepa bore edhe më të mëdhenj në faqen shkelëse. Ato mbushen me borë dhe sigurojnë mbërthim edhe më të mirë. Kjo për shkak se, thënë më thjesht, mbërthimi më i mirë në borë sigurohet jo nga fërkimi midis sipërfaqes së kontaktit dhe rrugës së mbuluar me borë, por nga fërkimi midis dy shtresave të borës. Bora futet në kanalet e faqes shkelëse, ku ngjishet. Kjo borë e ngjeshur në goma ngërthehet me borën në rrugë. Sa më mirë që të mbahet bora e ngjeshur në kanalet e faqes shkelëse aq më i madh do të jetë mbërthimi. Për këtë, Continental vë në përdorim teknologjinë "SnowCurve+". Gomat me këtë teknologji kanë një strukturë të veçantë të pareteve të kanaleve që ngërthehet me borën e ngjeshur në më shumë se 1000 pika të faqes shkelëse. Kjo ofron mbërthim më të mirë dhe mundëson një transmision më të mirë të forcave frenuese, veçanërisht në kthesa.

Për të shkurtuar më tej distancat frenuese në rrugë të rrëshqitshme dimri, Continental ka rritur numrin e blloqeve të faqes shkelëse në sipërfaqen e kontaktit të "WinterContact TS 870", deri në dhjetë për qind. Cepat dhe profilet e këtyre blloqeve veprojnë si fshirëse xhamash, duke larguar me shpejtësi borën e shkrirë dhe duke siguruar mbërthim të mirë në sipërfaqe me akull.

Continental_PP_Wintercontact_TS870_2 Kopie

"WinterContact TS 870" ka faqe shkelëse në formë V-je, duke qenë se përdoret nga shumë prodhues gomash.

"WinterContact TS 870" ka motive të faqes shkelëse në formë V-je, duke qenë se përdoret nga shumë prodhues gomash. Sidoqoftë, një risi e mrekullueshme është se kanalet kryesore në formë V-je drejtohen drejt një kanali qendror të valëzuar që rrethon gomën, duke i dhënë ekspertit të ri dimëror të Continental një pamje shumë të ndryshme krahasuar me pjesën më të madhe të konkurrentëve të tij. Por, nuk mbaron me kaq. Nëpërmjet një kombinimi të "Hydro Grooves" dhe kanalit qendror, zhvilluesit kanë arritur një zhvendosje edhe më të shpejtë të ujit gjatë drejtimit në shi. Një gjë e tillë siguron një mbrojtje edhe më efikase nga rrëshqitja në ujë dhe ofron përmirësim të mëtejshëm të performancës frenuese në rrugë të lagura. Një faktor tjetër që kontribuon në distancat më të shkurtra të frenimit, është përbërësi i ri i faqes shkelëse, i cili ashtu si te modeli pararendës, quhet “Cool Chili”. Me përzierjen e rrëshirave të veçanta, ai siguron mbërthim më të mirë dhe distanca më të shkurtra frenimi në rrugë të lagur.

Sekreti i karakteristikave të përmirësuara mjedisore qëndron kryesisht te përbërësi polimerik. Densiteti i optimizuar i lidhjeve të kryqëzuara mundëson një fleksibilitet më të lartë, duke përmirësuar cilësinë e kontaktit midis gomës dhe rrugës. Kjo redukton gërryerjen dhe rrit kilometrazhin e gomës. Në të njëjtën kohë, përbërësi "Cool Chili" ul rezistencën në rrotullim, duke reduktuar kështu konsumin e karburantit dhe rrjedhimisht edhe emetimet e CO2.

"WinterContact TS 870" u zhvillua për modele si "VW up!", "VW Golf" dhe "Citroën C4". Modelet më të shtrenjta, duke përfshirë seritë 1 dhe 3 të "BMW", do të përfitojnë gjithashtu nga siguria në drejtim përgjatë sezonit të ftohtë me anë të gomës së re dimërore të Continental. Gama e produktit përfshin fillimisht 19 madhësi, për disqe 14 deri në 17 inç me raporte të pamjes nga 45 deri në 65 për qind dhe gjerësi nga 175 deri në 225 milimetra – disa prej tyre me një brinjë mbrojtëse disku dhe/ose markim XL që tregon kapacitet më të lartë ngarkese. Vitin pasardhës, Continental do ta zgjerojë këtë gamë me 45 madhësi të tjera. Këto goma janë të miratuara për shpejtësi deri në 240 km/orë. 

wintercontact 870P

Continental do ta prezantojë gradualisht "WinterContact TS 870 P" si pasues të "TS 850 P". Ashtu si për simotrën e saj, për "WinterContact TS 870 P", Continental vë në përdorim përbërësin e përmirësuar "Cool Chili" dhe "Hydro Grooves".

"WinterContact TS 870 P" për makinat dhe SUV të mesme e sipër

Continental do ta prezantojë gradualisht "WinterContact TS 870 P" si pasues të "TS 850 P". 

Ashtu si për simotrën e saj, për "WinterContact TS 870 P", Continental vë në përdorim përbërësin e përmirësuar "Cool Chili" dhe "Hydro Grooves". Për të ofruar siguri më të lartë për drejtuesit që vendosin goma më të gjera, zhvilluesit kanë zgjedhur të mos e përdorin më faqen shkelëse tradicionale në formë V-je. Në vend të saj, për "WinterContact TS 870 P" është zgjedhur një ndërtim më i ngjeshur me katër kanale të gjera periferike nëpër vijat e blloqeve të faqes shkelëse. Kjo strukturë novatore e faqes shkelëse, shumë e ndryshme nga pararendësja e saj, ofron avantazhe të mëdha, veçanërisht në rrugë të lagura. Ajo e zhvendos shumë shpejt ujin nga sipërfaqja e kontaktit, duke rezultuar në manovrim më të mirë, distanca më të shkurtra frenimi dhe mbrojtje efikase nga rrëshqitja në ujë.

Krahasuar me pararendësen e eksperimentuar të gomës, zhvilluesit kanë siguruar një përmirësim prej katër përqind në frenimin në rrugë të lagur, si dhe një përmirësim prej tetë për qind në karakteristikat e rrëshqitjes në ujë - pa cenuar performancën e saj në aspekte të tjera. Vlejnë gjithashtu për t'u përmendur përmirësimet prej pesë për qind në frenimin në akull, gjashtë për qind në manovrimin në rrugë të thatë dhe gjashtë për qind në manovrimin në borë. Goma e re dimërore e Continental paraqet gjithashtu parametra ekologjikë bindës: reduktimi prej dy për qind në rezistencën në rrotullim shoqërohet paralelisht nga një rritje prej 16 për qind në rezistencën në kilometrazh.

Continental_PP_Wintercontact_TS870P

Për të ofruar siguri më të lartë për drejtuesit që vendosin goma më të gjera, zhvilluesit kanë zgjedhur të mos e përdorin më faqen shkelëse tradicionale në formë V-je për "WinterContact TS 870 P". Në vend të saj, për "WinterContact TS 870 P" është zgjedhur një konstruksion më i ngjeshur me katër kanale të gjera periferike nëpër vijat e blloqeve të faqes shkelëse. Kjo strukturë novatore e faqes shkelëse e zhvendos shumë shpejt ujin nga sipërfaqja e kontaktit.

Gama e produktit përfshin fillimisht 52 madhësi të makinave të pasagjerëve dhe SUV, për disqe 16 deri në 21 inç me raporte të pamjes nga 35 deri në 65 për qind dhe gjerësi nga 205 deri në 255 milimetra – pjesa më e madhe e tyre me një brinjë mbrojtëse disku dhe/ose markim XL që tregon kapacitet më të lartë ngarkese – dhe të miratuara për shpejtësi deri në 270 km/orë. Kjo e bën "WinterContact TS 870 P" zgjidhjen ideale kur vendosni goma të reja në vetura, SUV dhe makina sportive si "Audi TT". Konstrukti i ngjeshur i gomës e bën atë një zgjedhje të shkëlqyer edhe për modelet më të rënda me transmision elektrik.

Fillimisht, Continental kishte si synim të hidhte individualisht në treg dy goma të reja dimërore, njëra pas tjetrës. Hedhja në treg e produktit "WinterContact TS 870" u njoftua vitin e kaluar, por u shty deri në vitin 2021 për shkak të pandemisë së COVID-19 pandemic.

Kontakti
press_contact_image_sidebar_luka_maselj
Luka Maselj

PR & Marketing communications B2C

Continental Adria pnevmatike d.o.o.
Zagrebška cesta 104
2000 Maribor
Slovenia

+386 24 50 34 48

+386 24 50 34 39