Duke prezantuar Rregulloren e Etiketimit të Gomave si dhe databazën e regjistrimit (EPREL) dhe opsionin e dy treguesve të rinj të performancës (mbërthim në borë dhe akull) Komisioni Evropian synon t’i informojë dhe mbështesë më shumë konsumatorët kur blejnë goma dhe të ofrojë përditësime të gjera të gomave në treg me performancën më të mirë mjedisore dhe të sigurisë
Gomat e kamionëve (C3), po, gomat e biçikletave, jo.
Për gomat e kamionëve (C3), ashtu si për të gjitha kategoritë e tjera (C1 dhe C2), si prodhuesit e gomave edhe shitësit duhet t’u japin klientëve të dhënat zyrtare të etiketimit dhe fletën e informacionit të produktit përpara shitjeve.
Do të ketë një databazë zyrtare (EPREL) ku duhet të regjistrohen të gjitha gomat dhe publiku i gjerë, klientët dhe autoritetet mbikëqyrëse mund të konfirmojnë deklaratat e etiketave.
Rregullorja u mundëson prodhuesve të gomave të deklarojnë kategoritë e etiketave bazuar në testimin e gomave dhe/ose mjetet e llogaritjes/ekstrapolimit dhe referencimin, të dokumentuar përkatësisht.
Ka plane që zgjerojnë objektivin për gomat e ripajisura me sipërfaqe shkelëse në vitin 2023.
Po. Të gjitha shtetet anëtare duhet të bëjnë një plan për mbikëqyrjen e tregut të gomave si pjesë të programeve të tyre vjetore të mbikëqyrjes së tregut duke filluar nga viti 2021. Për këtë do të ketë një buxhet nga Komisioni Evropian. Ka një sërë masash të përfshira në këtë rregullore të re, si edhe një kuadër i ri për mbikëqyrjen e tregut që do të forcojë masat e zbatimit.
Po. Ne mund t’i identifikojmë lehtësisht gomat dimërore dhe gomat All Season me performacë të vërtetuar në dimër me një simbol 3PMSF (simboli i flokut të borës dhe mali me tre maja) në etiketë. Ne mund ta identifikojmë një gomë dimërore nordike PLT (C1) me performancë të vërtetuar në akull dhe me një simbol të akullit (vetëm për gomat me përbërës të butë nordik) direkt në etiketë. Nuk është përcaktuar asnjë rregullore testimi për gomat C2 dhe C3.
Ne kemi një kod QR që u mundëson përdoruesve fundorë të konfirmojnë lehtësisht deklaratat mbi etiketë përmes një lidhjeje me databazën zyrtare të EPREL me të dhënat e regjistrimit të produktit.
Vlerat e etiketës së re do të jenë në dispozicion për publikun më 1 maj 2021. Të dhënat dhe regjistrimet e produkteve në EPREL do të jenë të disponueshme për klientët/shitësit e gomave në fillim të vitit 2021 për të siguruar një tranzicion të lehtë dhe përgatitjen e të gjitha sistemeve tona të klientëve dhe të shitjeve. Databaza e regjistrimit EPREL pritet të jetë në dispozicion nga fundi i tetorit 2020.
Vizualizimi i të dhënave të regjistrimit të gomave në EPREL për publikun e gjerë dhe shitësit e gomave do të jetë në dispozicion nga fundi i vitit 2020.
Rregullorja e etiketës së re të BE-së për gomat do të rrisë transparencën dhe do të hapë disa mundësi për prodhuesit premium që kanë qenë në pajtim që prej prezantimit të këtyre gomave (në nëntor 2012 në Evropë). Do të jetë e rëndësishme mbikëqyrja shtesë e tregut. Megjithatë, kjo do të sjellë përgjegjësi të reja për shitësit e gomave dhe OEM-të të cilat ka të ngjarë të kërkojnë disa përditësime të operacioneve të tyre që lidhen me gomat.
Kjo është një prej ideve kryesore. Kjo duhet të jetë një nga rezultatet e shtimit të transparencës dhe mbikëqyrjes.
Performanca e etiketës deklarohet nga prodhuesit bazuar në vlerësimin e tyre teknik. Për gomat që hidhen në treg, autoritetet e mbikëqyrjes së tregut të shteteve anëtare të BE-së do të kryejnë kontrolle në terren (inspektim të dokumenteve dhe testim fizik të dokumenteve për verifikim).
Vlerat e etiketave për publikun e gjerë dhe shitësit e gomave mund të gjenden në informacionin e ngjitëses/printimit/dixhital të dhënë nga prodhuesit e gomave.
Gjithashtu, kodi QR në etiketë ju jep një lidhje direkte për te databaza e EPREL.
Përndryshe, nëse keni një numër artikulli mund ta kërkoni në shikuesin e etiketave Conti EU ose në EPREL direkt (Shënim: funksioni i kërkimit në databazën e EPREL nuk është përcaktuar ose ofruar plotësisht).
Për klientët me akses në PRICAT, do të ofrohen edhe lidhjet me shikuesin e etiketës së Conti EU, EPREL dhe kategoritë e ndryshme.
Objektivisht, vlerat më të mira janë gradat A. Por, etiketa evropiane nuk jep një tablo të plotë të të gjitha kritereve që përkufizojnë performancën e përgjithshme të një gome. Pra, kur përzgjidhni gomën që iu përshtatet më mirë pritshmërive të konsumatorit, duhet të mbështeteni gjithashtu në njohuritë dhe këshillat e një specialisti gomash ose në rezultatet e testeve të kryera nga revistat e pavarura të testimeve.
Etiketa e re vlerëson pesë kritere të performancës: frenimin në rrugë të lagura, borë dhe akull, rezistencën në rrotullim dhe zhurmën e jashtme. Në shumicën e testimeve në shtyp do të vlerësohen normalisht më shumë se dhjetë kritere, prandaj ato duhet të ofrojnë një burim informacioni shumë më të plotë se etiketa e re.
Jo në këtë moment. Kjo mund të ndodhë në rishikimet e ardhshme të rregulloreve të BE-së për miratimet.
Sepse nuk janë përcaktuar testime ISO apo kufizime (kufij).
Një lidhje për te hyrja/regjistrimi zyrtar i EPREL i gomës/produktit specifik.
Ky është numri i brendshëm i artikullit të Continental dhe kjo do të thotë se të gjitha gomat e këtij lloji kanë të njëjtin konstrukt dhe performancë.
Supozohet se kategoritë ABC do të jenë më të lehta për t’u lexuar për konsumatorët dhe për t’u integruar në databazat dhe ekranet dixhitale.
Pajtueshmëri me një limit të testit të frenimit në akull, krahasuar me një gomë me referencë standarde. Metoda ISO nuk është finalizuar ende.
Jo.
Jo. Mund të përdorni çdo lexues të kodeve QR që ofrohet në treg. Përmbajtja e kodit QR është thjesht URL-ja direkte për tek informacioni juaj i gomave në databazën e EPREL.
Po. Shikoni përgjigjet e mëparshme.
Jo në të gjitha rastet. Për zhurmën, çdo gjë mbetet njësoj (megjithëse në vend të valëve të tingujve 1, 2 ose 3,kemi kategoritë A, B dhe C) .
Për RR dhe frenimin në rrugë të lagur, kategoritë e sotme F dhe G do të bashkohen në të ardhmen për të formuar kategorinë E dhe kategoria e sotme E do të jetë kategoria D në të ardhmen. Për gomat C2 ka limite të reja RR për kategorinë D (shikoni tabelën më poshtë).
RR | Lagur | Zhurma | |
C1 | A => A B => B C => C E => D F+G => E | A => A B => B C => C E => D F+G => E | 1 Vala e tingullit = A 2 Valët e tingujve = B 3 Valët e tingujve = C |
C2 | A => A B => B C => C E (8,1 ≤ RRC ≤ 9,0) => D E (9,1 ≤ RRC ≤ 9,2) => E F+G => E | A => A B => B C => C E => D F+G => E | 1 Vala e tingullit = A 2 Valët e tingujve = B 3 Valët e tingujve = C |
C3 | A => A B => B C => C D => D E+F => E | A => A B => B C => C D => D E+F => E | 1 Vala e tingullit = A 2 Valët e tingujve = B 3 Valët e tingujve = C |
Gomat me etiketat e reja nuk janë më të mira se ato me etiketë të vjetër.
Jo. Gomat janë saktësisht të njëjta. Gomat në kategoritë E, F dhe G do të riklasifikohen (1 kategori më e mirë) megjithëse janë të njëjtat goma si më parë (konstrukt identik).
Jo. Është e njëjta gomë.
Ne mund ta identifikojmë një gomë dimërore nordike PLT (C1) me performancë të vërtetuar në akull dhe një simbol akulli (vetëm për gomat me përbërës të butë nordik) direkt në etiketë. Nuk është përcaktuar asnjë rregullore ISO për gomat C2 dhe C3.
Nga logoja e borës, gomat duhet të jenë në pajtim me limitet 3PMS në testim në borë – të vlefshme për C1, C2 dhe C3 me kushte dhe referenca të ndryshme.
Nuk ka asnjë rregullore që e ndalon këtë, por nuk do të përjetoni avantazhet e plota të udhëtimit me goma verore në verë, si manovrimi më i mirë në rrugë të lagur dhe të thatë dhe performanca në frenim, dhe përbërësi më i butë i gomave dimërore nënkupton se ato konsumohen më shpejt në temperatura vere.
Nëse kanë etiketën aktuale (të vjetër), ato mund të shiten pas datës 1 maj 2021 (duke supozuar se DOT është më e vjetër). Me etiketën e re, kategoritë F dhe G bashkohen për të formuar kategorinë E.
BE-ja ka prezantuar Etiketat e Efikasitetit në Energji për shumë produkte (ngrirës, fshesa me korrent, llamba etj.). Dhe ndërsa etiketa e gomës përmban një numër kriteresh të rëndësishme të performancës përveç efikasitetit të energjisë/karburantit, ajo është ende pjesë e kategorisë së Etiketimit të Efikasitetit në Energji. Me titullin e ri të etiketës, Komisioni synon të krijojë një strukturë të përbashkët për të gjitha produktet e etiketuara me energji, megjithëse ka shumë ndryshime në detajet e etiketave të ndryshme.
Po. Por, ndërkohë që gomat C3 nuk ishin të përjashtuara më parë, ato kanë fituar disa detyrime të reja.
Jo në këtë rishikim (2021), por mund të jenë në të ardhmen e afërt
Jo. Gomat me kunja janë jashtë objektivit të rregullores së etiketave të BE-së dhe nga portofoli i Conti Group vetëm gomat me përbërës të butë C1 do të mbajnë simbolin e akullit. C2 dhe C3 janë gjithashtu jashtë objektivit të testit ISO.
Nëse përputhen me limitet e performancës 3PMS, gomat All Season mund ta mbajnë simbolin. Ndryshe, në tregje ku kjo është kërkesë për përdorim në dimër, ato nuk mund të konsiderohen goma All Season. Një gomë me kapacitet vetëm M+S nuk do të ketë një simbol të flokut të borës në etiketë.
Të gjitha gomat që përputhen me limitet e performancës 3PMS (miratimi i llojit) mund të shfaqin logon e flokut të borës.
Jo. Vetëm gomat që përputhen me limitet e performancës 3PMS (miratimi i llojit) mund të shfaqin logon e flokut të borës.
Gomat aktualisht në kategorinë E do të shfaqen në të ardhmen në kategorinë D (aktualisht bosh për gomat C1).
Lista e plotë e gomave të regjistruara zyrtarisht për t’u shitur në Evropë sipas kësaj rregulloreje nga të gjithë prodhuesit e gomave së bashku me informacionin e etiketës së tyre.
Në nivel produkti -> I njëjti informacion si në etiketën e BE-së dhe fletën e informacionit të produktit (në versione në shumë gjuhë).
Ka dy databaza, një publike të hapur për të gjithë dhe një me akses të kufizuar ku ruhet informacion shtesë vetëm për entet e mbikëqyrjes dhe prodhuesit e gomave.
Regjistrimi i gomave kalon përmes një platforme zyrtare të quajtur EPREL (European Product Registry for Energy Labelling).
Jo. Rregullorja e vjetër e etiketave kishte një kërkesë të qartë që informacioni i etiketës të shfaqej në faturë, por kjo kërkesë nuk është më. Por, ende nevojitet që informacioni të vihet në dispozicion në njëfarë forme. Distributorët e gomave duhet ta bëjnë këtë informacion të disponueshëm në platformat dixhitale para shitjeve, në pikat e shitjes dhe pranë gomës ku ajo paraqitet në pikën e shitjes.
Rregullorja e vjetër e etiketave kishte një kërkesë të qartë që informacioni i etiketës të shfaqej në faturë, por kjo kërkesë nuk është më. Por, ende nevojitet që informacioni të vihet në dispozicion në njëfarë forme. Distributorët e gomave duhet ta bëjnë këtë informacion të disponueshëm në platformat dixhitale para shitjeve, në pikat e shitjes dhe pranë gomës ku ajo paraqitet në pikën e shitjes.
Funksionet e filtrit/kërkimit në EPREL nuk janë finalizuar ende - kjo do të ndodhë deri në fund të vitit 2020.
Jo. Të gjitha gomat e dorëzuara para datës 1 maj 2021 me etiketën e mëparshme ende mbeten të pajtueshme dhe nuk duhet të rietiketohen. Kjo zbatohet edhe për gomat që janë tashmë në treg (p.sh. në RDC-të tona), por që ju janë dorëzuar pas datës 1 maj 2021.
Deri në 1 maj 2021, për shitjet evropiane është e rëndësishme dhe e detyrueshme vetëm etiketa aktuale. Nëse ndërfaqja e konsumatorit e EPREL do të vihej në dispozicion përpara asaj date, teorikisht të dyja etiketat mund të shfaqeshin njëra pas tjetrës.
Nuk ka kërkesa specifike për shitësit e makinave; e njëjta gjë zbatohet për ta ashtu si për distributorët e gomave. Përpara shitjes së një gome (ose automjeti me gomë), ata duhet t’i japin klientit fundor informacionin e etiketës së BE-së në lidhje me produktet në fjalë. Efektivisht, kjo do të thotë se ata duhet të japin etiketën zyrtare në formë dixhitale ose të printuar, si edhe fletën e informacionit të produktit.
Nuk ka kërkesa specifike për OEM-të; e njëjta gjë zbatohet për ta ashtu si për shitësit e gomave. Përpara shitjes së një gome (ose automjeti me gomë), ata duhet t’i japin klientit fundor informacionin e etiketës së BE-së në lidhje me produktet në fjalë. Efektivisht, kjo do të thotë se ata duhet të japin etiketën zyrtare në formë dixhitale ose të printuar, si edhe fletën e informacionit të produktit.
Jo. Në vitin 2012 kur u implementua për herë të parë etiketa, ishte një vendim i industrisë që të kishte një ngjitëse etikete në gomë si standard, por nuk është kërkesë e detyrueshme. Continental ka vendosur që për gomat C1 dhe C2 kjo përshtatet më mirë për detyrimet tona të shitjeve dhe të logjistikës dhe të klientëve tanë. Për gomat e kamionëve (C3) kemi zgjedhur një zgjidhje dixhitale që është gjithashtu plotësisht e pajtueshme. Prodhuesit dhe distributorët e gomave duhet të sigurohen që informacioni i etiketës është i disponueshëm për klientët e tyre ose në formë të printuar (me kërkesë) ose në formë dixhitale. Distributorët duhet të afishojnë një etiketë të printuar gome për klientët e tyre në pikën e shitjes ose, aty ku gomat nuk janë të afishuara, klientëve duhet t’u jepet një kopje e printuar (sipas kërkesës) ose një kopje dixhitale përpara shitjes.
Continental do të sigurohet që të gjitha produktet në portofolin tonë të plotësojnë të gjitha detyrimet rregullatore për prodhuesit e gomave. Gjithashtu, për periudhën e vetëpërcaktuar të tranzicionit (duke filluar nga viti 2021 deri në fund të vitit 2021), ne do të ofrojmë të dyja etiketat e BE-së (aktuale dhe të reja) për të parandaluar keqkuptimet te klientët.
Do të jetë e disponueshme brenda EPREL dhe përmes zgjidhjeve tona dhe uebsajteve tona nga Continental.
Ne do të përfshijmë të gjitha të dhënat e kërkuara në sistemet tona ekzistuese dhe ndërfaqet dhe do të japim informacionin e etiketës përmes formateve të shkëmbimit të të dhënave (.csv etj.).
Po, nëse DOT e prodhimit është më e vjetër se 1 maj 2021 (pra, gomat janë prodhuar para majit 2021).