Detajet teknike

Performanca e jashtëzakonshme në të gjitha kushtet e dimrit.

Blloqet e ngurta në pjesën e shpatullave sigurojnë një stabilitet të jashtëzakonshëm të drejtimit të pjesës anësore.

Manovrim dhe frenim i shkëlqyeshëm në rrugët e thata.

Shtresa e ecjes me rripa gjatësorë në qendër të pjesës, e ngjashme me ato të gomave verore, siguron një distancë të shkurtër frenimi në rrugët e thata.

Rezistencë e shkëlqyeshme kundër rrëshqitjes në ujë.

Petëzimet e trasha me ndarëse brenda gomës i mbajnë të hapura petëzimet për sa kohë që ndarja individuale është në kontakt me sipërfaqen e drejtimit. Në këtë mënyrë, petëzimet kapin më shumë dëborë, që do të thotë kapje të përmirësuar më tej në rrugët dimërore.

Teknologjia

Sistemi SSR është një teknologji gomash rezistente ndaj shpimit, e zhvilluar posaçërisht nga Continental për goma me profil të ulët, gjë që i bën ato të përshtatshme për të gjitha disqet standarde. Sistemi SSR bazohet në një pjesë anësore të përforcuar vetëmbështetëse. Në rast shpimi të gomës, ky sistem parandalon që pjesa anësore të shtypet midis diskut dhe rrugës, ose që goma të dalë nga disku. Pra, goma rezervë nuk është më e nevojshme, duke rezultuar në peshë më të ulët të automjetit dhe rrjedhimisht efikasitet më të mirë të karburantit. Për më tepër, lirohen deri në 80 litra hapësirë shtesë në bagazh. Rekomandohet montimi i sistemit në të katër rrotat, nëse nuk është tashmë i detyrueshëm me ligj, ndërkohë që riparimi i gomave është i ndaluar.

SSR dhe teknologjitë e tjera aplikohen për gama / madhësi specifike të produktit.

SSR


Keni pyetje të tjera?

Thjesht na pyesni.

Jemi të lumtur t'u përgjigjemi të gjitha pyetjeve tuaja dhe t'ju mbështesim me ekspertizën tonë rreth gomave.




Po kërkoni një shitës makinash?