Produkte për 4x4
Goma e ContiSportContact™ 5 përshtatet në karrexhatë për të siguruar kapje më të mirë dhe kontroll gjatë përshpejtimit dhe në kthesa.
Gomat ContiSportContact™ 5 me teknologjinë Black Chilli kanë reagim të shpejtë dhe sigurojnë një distancë më të shkurtër frenimi në rrugët e lagështa dhe të thata.
Përbërja unike e gomave siguron rezistencë shumë më të ulët në rrotullim - për më shumë kilometra të përshkuar dhe konsumin më të ulët të karburantit.
Revista gjermane sport auto publikoi në numrin 05/2014 testin e gomave verore për automjete me performancë të lartë (UHP). Ata testuan goma me përmasa 225/40 R18 Y, për automjetin e provës, ata përdorën VW Golf GTI.
Testin revista sport auto e kreu në poligonin e testimit Contidrom në qytetin Jeversen/Wietze.
Vlerësimi i gomave ContiSportContactTM 5: “Rekomanduar"
Rreth gomës tonë ContiSportContactTM 5:
+ më e mira në lidhje me mbrojtjen kundër rrëshqitjes në ujë
+ e mirë në kthesat me lagështi
- e papërshtatshme gjatë frenimit në lagështi
- nuk rekomandohet për automjetet pa kontrollin elektronik të stabilitetit (ESP)
Revista gjerman Auto Bild Allrad publikoi në numrin e saj në mars testin e gomave verore të automjetit me fuqi motorike në të katër rrotat. Ata testuan gomat me përmasa 255/55 R18 V/W/Y, për automjet të testit ata përdorën BMW X5.
Testi u krye nga revista Auto Bild Allrad në bashkëpunim me Continental në qytetin Uvalde, në Teksas.
Vlerësimi i gomave ContiSportContaktTM 5 SUV: “Fituesja e testit"
Rreth gomës tonë ContiSportContactTM 5 SUV:
+ gomë verore shumë e ekuilibruar
+ distancë jashtëzakonisht e shkurtër ndalimi
+ manovrim i saktë
- çmimi
- kapje mesatare në bar me lagështi
Revista gjermane Auto Zeitung Allrad ka botuar në numrin 02/2014 testin e gomave verore të mjeteve sportive të terrenit (SUV). Ata testuan gomat me përmasat 255/50 R19 W/Y, për automjet të testit, ata përdorën Mercedes ML 350.
Testin revista Auto Zeitung Allrad e realizoi në poligonin e testimit Continental në qytetin Uvalde, në Teksas.
Vlerësimi i gomave ContiSportContaktTM 5 SUV: “Fituesja e testit"
Rreth gomës tonë ContiSportContactTM 5 SUV:
+ më e mira në frenim në lagështi dhe në të thatë dhe gjithashtu në terren
+ përgjithësisht më e mira në të thatë
+ përgjithësisht goma më e mirë sipas kritereve të drejtimit në terren
+ më e mira sipas rezistencës në rrokullisje
Klubi automobilistik ACE (Auto Club Europa) dhe organizata gjermane GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) kanë publikuar testin e tyre të gomave verore 2014. Ata testuan goma të përmasave 225/45 R17, të cilat i kanë montuar në automjetet VW Golf dhe Seat Leon.
Vlerësimi i gomave ContiSportContactTM 5: “Shumë e rekomanduar (fituesja e testit)"
Rreth gomave ContiSportContactTM 5
+ më e mira gjatë frenimit në lagështi dhe në të thatë
Revista gjermane Auto Zeitung në numrin e saj të sotëm (nr. 6, 2014) botoi testin e gomave verore të përmasave 225/50 R17 W/Y. Ata përdorën automjetin e provës BMW 320i 170PS.
Vlerësimi i gomave ContiSportContactTM 5: “Fituesja e testit"
Rreth gomave ContiSportContactTM 5
+ më e mira gjatë frenimit në të thatë
+ rezistencë e ulët në rrotullim
+ e mirë gjatë frenimit në lagështi dhe manovrim i sigurt në lagështi
- vetëm mesatare në mbrojtjen kundër rrëshqitjes në ujë
“Nuk ka rëndësi nëse rruga është e thatë ose e lagësht: me fituesen e testit Continental ContiSportContactTM 5 jo vetëm që do ta drejtoni shpejt, por edhe gjithmonë do të jetë shumë e sigurt."
Klubet automobilistike ADAC (D), OEAMTC (AT) dhe TCS (CH)
kanë botuar në faqet e tyre të internetit testin e gomave verore 2013.
(www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch)
- 225/45 R17 W/Y (testuar në automjetin Škoda Oktavia)
- 185/60 R15 H (testuar në automjetin VW Polo)
Klubet automobilistike i realizuan testet si më poshtë:
- Të gjitha kriteret në rrugët me lagështi, konsumi i karburantit: Contidrom, Jeversen, Gjermani.
- Frenimi në rrugë të thata: Bridgestone, Romë, Itali.
- Përmasat 225/45 R17: Test i jashtëm, ADAC, Landsberg, Gjermani.
- Përmasat 185/60 R15: Testi mekanik, Bridgestone, Romë, Itali.
- Test i shpejtësisë së lartë: TU Darmstadt, Gjermani.
Vlerësimi i gomave ContiSportContactTM 5: »i mirë« (fituesi i testit)
Rreth gomave ContiSportContactTM 5
+ gomë shumë e ekuilibruar
+ vlerësimi më i mirë në rrugët me lagështi
+ e mirë në rrugët e thata
+ konsum i ulët i karburantit
Organizata gjermane e konsumatorit Stiftung Warentest ka publikuar testin e gomave verore 2013.
Testi bazohet në rezultatet e testeve të publikuara më parë të klubeve të automjeteve ADAC (D), OEAMTC (A) dhe TCS (CH).
Vlerësimet e gomave ContiSportContactTM 5: »mirë«
Rreth gomave ContiSportContactTM 5
+ »Rekomandimi ynë: gomat më të mira janë ContiSportContact dhe Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.«
Në numrin e muajit mars të revistës Auto Bild sportscars (D) ka publikuar testin UHP të gomave verore 2013. U testuan gomat e përmasave 225/35 ZR18, automjeti provë ishte një Mini Cooper S JW.
Testi u krye nga revista Auto Bild sportscars në bashkëpunim me kompaninë Nexen në Wachauring, Austri.
Vlerësimi i gomave ContiSportContactTM 5: »shumë e rekomanduar«
Rreth gomave ContiSportContactTM 5:
+ goma sportive me manovrim shembullor në rrugët me lagështi dhe në të thatë
+ saktësi e përsosur e drejtimit me reagim të mirë
+ rezervë sigurie shumë të mirë në rastin e mbrojtjes kundër rrëshqitjes në ujë
+ distanca e shkurtër e frenimit në rrugët e lagështa dhe të thata
- zhurmë e shtuar
Vlerësimi i mbërthimit në rrugë të lagur tregon performancën e gomave në kushte rruge të lagur, me kategori nga A deri te E. Kategoria e lartë nënkupton distanca më të ulëta frenimi në rrugë të lagura.
Rezistenca e reduktuar në rrotullim kursen karburantin dhe ul emetimet e CO2. Gomat e kategorisë A ofrojnë efikasitetin më të mirë të karburantit, me konsum karburanti që vjen në rritje deri te kategoria E.
Kjo është zhurma e jashtme e rrotullimit e krijuar nga goma, e matur në decibelë. Etiketa tregon nivelin e zhurmës të vlerësuar në kategori nga A deri te C.
Përveç këtyre tre vlerave të etiketave, ka edhe piktograme − sipas rastit − që lidhen me performancën në kushte ekstreme bore (3PMSF) dhe/ose mbërthimin në kushte akulli (kjo e fundit vlen vetëm për gomat e makinave për pasagjerë).
Me gjeneruesin e etiketave të BE-së, mund të përdorni vlerat specifike të etiketave për gomat tuaja “Continental”.
Për detaje të mëtejshme rreth etiketës së re të BE-së për gomat (2020/740), klikoni këtu.