Detajet teknike

Performancë e shkëlqyer në frenimin në kushte të lagështa dhe të thata.

Kanalet me formë hapësinore (3D) nënkuptojnë performancën optimale të frenimit në kushte të lagështa dhe të thata. Për shkak të shpërndarjes së barabartë të presionit, goma siguron një distancë shumë të shkurtër frenimi.

Rezistencë e shkëlqyeshme kundër rrëshqitjes në ujë.

Për shkak të rritjes së numrit të blloqeve të profilit dhe pjesës së shpatullës së brendshme me formë të hapur, goma e largon ujin në mënyrë më efikase. Forma e qëndrueshme rrethore e sipërfaqes së kontaktit siguron mbrojtje të shkëlqyeshme kundër rrëshqitjes në ujë.

Manovrim i saktë dhe qëndrueshmëri e padiskutueshme në drejtim.

Profili asimetrik i prodhuar në mënyrë që pjesa e shpatullës të jetë më e ngurtë, e cila siguron kontakte optimale me rrugën.

Teknologjia

ContiSeal™ është një teknologji e zhvilluar nga prodhuesi Continental për vetëngjitjen e faqes shkelëse të një gome të dëmtuar. Nëse një objekt i huaj, për shembull një gozhdë, shpon gomën, drejtuesi nuk ka përse të ndalojë menjëherë në rrugë dhe të ndërrojë gomën pasi vrima mbetet e mbyllur edhe kur objekti i huaj zhvendoset ose bie.

ContiSeal™ është një shtresë izoluese ngjitëse dhe viskoze. Vendoset në pjesën e brendshme të faqes shkelëse të gomës. ContiSeal™ ngjit 80% të të gjitha shpimeve të gomës duke zvogëluar kështu rrezikun e rënies së gomës. Gomat ContiSeal™ janë të shënuara me një simbol të dukshëm në pjesën anësore dhe janë të përshtatshme për të gjitha disqet që gjenden zakonisht në shitje.

ContiSeal dhe teknologjitë e tjera aplikohen për gama / madhësi specifike të produktit.

ContiSeal

Sistemi SSR është një teknologji gomash rezistente ndaj shpimit, e zhvilluar posaçërisht nga Continental për goma me profil të ulët, gjë që i bën ato të përshtatshme për të gjitha disqet standarde. Sistemi SSR bazohet në një pjesë anësore të përforcuar vetëmbështetëse. Në rast shpimi të gomës, ky sistem parandalon që pjesa anësore të shtypet midis diskut dhe rrugës, ose që goma të dalë nga disku. Pra, goma rezervë nuk është më e nevojshme, duke rezultuar në peshë më të ulët të automjetit dhe rrjedhimisht efikasitet më të mirë të karburantit. Për më tepër, lirohen deri në 80 litra hapësirë shtesë në bagazh. Rekomandohet montimi i sistemit në të katër rrotat, nëse nuk është tashmë i detyrueshëm me ligj, ndërkohë që riparimi i gomave është i ndaluar.

SSR dhe teknologjitë e tjera aplikohen për gama / madhësi specifike të produktit.

SSR


Keni pyetje të tjera?

Thjesht na pyesni.

Jemi të lumtur t'u përgjigjemi të gjitha pyetjeve tuaja dhe t'ju mbështesim me ekspertizën tonë rreth gomave.




Po kërkoni një shitës makinash?