Distancë më e shkurtër frenimi në rrugët e lagështa dhe të thata.
Modeli asimetrik i profilit të faqes shkelëse siguron kontakt optimal me tokën, duke shkurtuar kështu distancën e frenimit në sipërfaqet me lagështi dhe ato të thata.
Produkte për 4x4
Modeli asimetrik i profilit të faqes shkelëse siguron kontakt optimal me tokën, duke shkurtuar kështu distancën e frenimit në sipërfaqet me lagështi dhe ato të thata.
Konturet bionike sigurojnë që profili i saj të deformohet vetëm minimalisht gjatë rrokullisjes së gomës, duke zvogëluar konsumin e karburantit dhe zgjatur jetën e gomave.
Në testin e saj të gomave verore të 2008 (05/08)revista ADAC motorwelt testoi gomat verore të ndryshme të përmasave 175/65 R14 T.
Vlerësimi i gomave ContiEcoContactTM 3: “Shumë e rekomanduar" (vendi i 2-të)
Vlerësimi: “Shumë i ekuilibruar me vlerësimin më të mirë për rezultatet në lagështi dhe zhurmën e jashtme, e mirë gjithashtu në rrugët e thata".
Vlerësimi i mbërthimit në rrugë të lagur tregon performancën e gomave në kushte rruge të lagur, me kategori nga A deri te E. Kategoria e lartë nënkupton distanca më të ulëta frenimi në rrugë të lagura.
Rezistenca e reduktuar në rrotullim kursen karburantin dhe ul emetimet e CO2. Gomat e kategorisë A ofrojnë efikasitetin më të mirë të karburantit, me konsum karburanti që vjen në rritje deri te kategoria E.
Kjo është zhurma e jashtme e rrotullimit e krijuar nga goma, e matur në decibelë. Etiketa tregon nivelin e zhurmës të vlerësuar në kategori nga A deri te C.
Përveç këtyre tre vlerave të etiketave, ka edhe piktograme − sipas rastit − që lidhen me performancën në kushte ekstreme bore (3PMSF) dhe/ose mbërthimin në kushte akulli (kjo e fundit vlen vetëm për gomat e makinave për pasagjerë).
Me gjeneruesin e etiketave të BE-së, mund të përdorni vlerat specifike të etiketave për gomat tuaja “Continental”.
Për detaje të mëtejshme rreth etiketës së re të BE-së për gomat (2020/740), klikoni këtu.