Produkte për makinë / furgon / 4x4

New content item

Vuelta a España

Një kapje e vërtetë për ngjitjet më të pjerrëta

La Vuelta Sponsor

Gara në Spanjë, Vuelta a España është një nga ngjarjet më të rëndësishme të çiklizmit në botë, përveç garave në Francë dhe Itali. Ky konkurs mahnitës i mbushur dhe mbingarkuar nga aktet heroike dhe përpjekjet dramatike. Sidoqoftë, pasi është edhe gara e fundit e madhe në kalendarin profesional, është gjithashtu shumë e rëndësishme nga një këndvështrim: çiklistët ambiciozë kanë mundësinë e fundit të shkëlqyeshme për të qenë në skenën botërore - ose për të përmirësuar rezultatin e tyre pas një sezoni zhgënjyes të plotë.

Por nëse pjesëmarrësi është një talent i ri premtues ose një profesionist i fortë (i cili dëshiron të shlyejë borxhet e vjetra), gjërat nuk do të lehtësohen shumë për ta nga organizatorët e garave në Spanjë. Kjo ngjarje karakterizohet nga paparashikueshmëri dhe një gatishmëri për të eksperimentuar. Vitet e fundit, ne kemi qenë dëshmitarë të etapave më të shkurtra, ngjitjeve të pjerrëta dhe terreneve të paparashikueshme, kur pjesa më e madhe çiklistëve i afrohen vijës së finishit. Me pak fjalë, gjithçka mund të ndodhë.

Ndërsa garuesit po aplikojnë për etapën e parë të garës në Spanjë, e cila do të zhvillohet në 25 gusht në Malaga në Costa del Sol, Continental fillon vitin e parë si sponsor zyrtar. Dhe shtatë nga 22 ekipet e World Tour do të përdorin goma gare nga seria e Competition Pro LTD në garë. Këto goma garash, të cilat janë punuar me dorë me kujdes dhe përkushtim në fabrikën Continental në Korbachu në Gjermani, kanë rezistencë tejet të ulët në rrotullim dhe kapje të shkëlqyer dhe janë shumë rezistente ndaj shpimeve. 

Kapje e sigurt për detyrën e kërkuar

Continental motorbike

Biçikletat e çiklistëve profesionistë nuk janë të vetmet me goma të shënuara me logon e verdhë të Continental.  Automjetet e garave zyrtare në Spanjë për drejtorët e garave, stafin mjekësor, kohëmatësit dhe ekipet e shërbimit gjithashtu do të pajisen me një version të veçantë të gomave Continental për motorët dhe automjetet, siç është goma PremiumContact 6. Shoferët e automjeteve zyrtare të La Vuelte kanë një punë jashtëzakonisht të vështirë dhe performanca e frenimit të gomave të tyre është vendimtare. Kjo është arsyeja pse ata mbështeten te gomat Continental, të cilat do të ofrojnë siguri si për automobilat ashtu edhe për biçikletat në këtë ngjarje.

Qëllimi i sponsorit Continental në garën në Spanjë nuk është vetëm të shfaqë gomat tona me performancë të lartë, por edhe të nxjerrë në pah iniciativën tonë Vizioni zero ose Vision Zero për një botë pa viktima në rrugë dhe pa aksidente të trafikut rrugor. Në këtë kontekst, gara është një mundësi ideale për të promovuar respekt më të madh reciprok midis shoferëve të automjeteve dhe çiklistëve në mënyrë që ata të mund ta ndajnë rrugën me siguri. Fushata "stay wider of the rider" për një distancë të përshtatshme anësore prej 1,5 metrash nga çiklisti gjatë parakalimit është duke mbajtur në  Spanjë ,  Mbretërinë e Bashkuar, dhe më gjerë.

Në kompaninë tonë, siguria është konstante në të gjitha fushat, nga sistemet konkrete për sigurinë aktive dhe parandaluese, deri te gomat për të gjitha llojet e automjeteve, përfshirë biçikletat. Pra roli i sponsorit zyrtar të garës në Spanjë është pjesë e angazhimit tonë për zhvillimin e produkteve të teknologjisë së lartë dhe përpjekjeve për të siguruar lëvizshmëri për të gjithë.

on Ander García, Drejtor Menaxhues i Degës Continental në Spanjë dhe në Portugali
 

Vuelta a España 2018 / 25 gusht - 16 shtator

New content item

Rruga

Gara në Spanjë në versionin e saj të 73-të do të jetë e bo dolga 3271 km, dhe do të përfshijë nëntë synime malore dhe dy kronometra. Shenja dalluese e garës La Vuelta është numri i lartë i synimeve malore, por gjysma e dytë e këtij viti do të jetë veçanërisht e papërkulur pasi do të ketë gjashtë etapa nga tetë synime malore. Etapa e fundit malore e garës do të jetë në Andorrë dhe gara do të përfundojë me etapën përfundimtare të rrugës në Madrid.

New content item

Ekipet

Do të jenë 22 ekipe profesionale të garave të çiklizmit nga e gjithë bota që garojnë në garën në Spanjë. Do të ketë vetëm tetë konkurrentë në secilin ekip, pra gjithsej 176 çiklistë profesionistë. Do të marrin pjesë ekipet zyrtare të UCI WorldTeams siç janë Sky dhe Movistar, por vetëm katër ekipe do të marrin pjesë në garat me ftesë të veçantë, të cilat do ta zbukurojnë ngjarjen më tej.

New content item

Etapat

Gara në Spanjë përbëhet nga 21 etapa dhe dy ditë pushimi: e para në  Salamanca(më 3 shtator) dhe e dyta në  Santander (10. septembra). (më 10 shtator). Fillimi zyrtar do të jetë në Malaga ku gara do të fillojë për herë të parë që nga viti 2009 me një kronometër prej 8 kilometrash individuale. Kronometri i dytë, më i gjati në gjatësi 32 km, do të mbahet në Torrelavega në javën e tretë të garës.

PIKAT KRYESORE TË GARËS

Fokusimi (I): Ikja e parë?

La Covatilla në etapën e 9-të do të jetë një nga ngjarjet e para të mëdha në kalendarin favorit për renditjen e përgjithshme. Kjo është një etapë malore e gjatë 195 km një ditë para pushimit, në të cilën specialistët e testeve malore do të bëjnë përpjekje të veçanta për të rritur avantazhin para specialistëve për kronometër.


Fokusimi (II): Një peizazh portreti

Gara në Spanjë kthehet përsëri në synimin legjendar malor të Lagos de Covadong ,në etapën e 15-të, me të cilën garuesit do të përballen për herë të njëzetë që nga viti 1983. Pas ngjitjes në 4000 metra në 185 km rrugë të gjatë, kjo etapë është një nga më piktoresket e linjës së synimit në çiklizëm. Por para arritjes së këtij synimi, çiklistët duhet të ngjiten dy herë lart në Mirador del Fito.


Fokusimi (III): Terren i panjohur

Çiklistët më pas do të nisen drejt terrenit të panjohur. Në etapën e 17-të i pret ngjitja në Mount Oiz, një sfidë e paparë që mund të jetë gjithashtu mjaft e vështirë. Çiklistët do të duhet të përballen me një varg shpatesh të vështira deri në 3000 metra lartësi përpara se të arrijnë në vijën e finishit.


Fokusimi (IV): Më e vështira në histori?

Etapa e njëzetë e garës në Spanjë është ndoshta më e vështira në historinë e saj.  Në një distancë të shkurtër, 105 kilometra, çiklistët duhet të përballojnë gjashtë ngjitje të pjerrëta dhe synimin malor në ngjitjen më të pjerrët në Andorra, në qafëmalin e Col de la Gallina. Çiklistët i pret ngjitja në 4000 metra dhe kur ata janë pothuajse tërësisht të lodhur drejt fundit, të tjera surpriza i presin.

Përmbajtje të ngjashme

Anashkaloni çiklistët me një distancë të përshtatshme anësore

New content item

Parakalimi në një hapësirë të ngushtë është shumë e frikshme dhe e rrezikshme për çdo çiklist. Bashkohuni me Continental-in në synimin për t'i bërë rrugët më të sigurta për të gjithë përdoruesit.

Lexo më shumë

Teknologjia e përzierjes së llastikut, më e nxehtë se kurrë

Përzierja revolucionare prej gome për një shtresë shkelëse që kombinon në mënyrën më të mirë mbërthimin, shpejtësinë dhe qëndrueshmërinë.

Lexo më shumë