Produkte për makinë / furgon / 4x4

Tour de France

Mirëmbajtja e gomave të biçikletave

Mirëmbajtja e gomave të biçikletave

Mund ta imagjinoni veten si një konkurrent në Tour de France? Apo aventura juaj më e madhe e çiklizmit është kur shkoni me biçikletë në dyqan? Pa marrë parasysh se çfarë stili keni, çiklizmi është provuar si një aktivitetit i shëndetshëm dhe biçikleta si një mjet i sigurt transporti. Në mënyrë që çiklizmi të jetë gjithmonë sa më i këndshëm që të jetë e mundur, është mirë që të kontrolloni rregullisht gomat, rrotat dhe frenat. Për performancë optimale, herë pas here ka nevojë për përkujdesje.

 

Në fund të fundit, askush nuk dëshiron të zbulojë se ka një problem serioz me biçikletën pasi është nisur për udhëtim. Nëse nuk e zgjidhim problemin menjëherë, mund të jetë e nevojshme të përfundoni çiklizmin para kohe ose, më keq, siguria juaj mund të rrezikohet. Për të minimizuar mundësinë e kësaj, ne rekomandojmë një strategji efektive, sipas të cilës parandalimi është shumë më i mirë se korrigjimi. Këtu janë disa këshilla të thjeshta dhe të lehta për mirëmbajtjen e gomave të biçikletave, bazuar në përvojën tonë të gjerë në zhvillimin dhe prodhimin e gomave të biçikletave, kështu që të jeni plotësisht të qetë. 

New content item

Kontrolloni presionin e ajrit të fryrjes në goma

Kontrolloni presionin duke ngjeshur gomën. Një rregulli bazë është të kontrolloni diapazonin e presionit të rekomanduar nga prodhuesi ‒ mund ta gjeni në pjesën anësore të gomave - dhe të rregulloni presionin sipas dëshirës tuaj.

Presioni i ulët i ajrit mbushës jo domosdoshmërish e prish çiklizmin, por nëse është shumë i ulët, mund të ndikojë në drejtimin dhe stabilitetin në rrugë. Në raste ekstreme, kjo mund të çojë në dëmtime dhe konsumimin e gomave, deri te dëmtimet e diskut apo në shpimin e gjithë gomës. Megjithatë, në qoftë se presioni është shumë i lartë, ju mund të ndjeni çdo goditje të vogël dhe nivel jo të rrafshët në rrugë. Kjo mund të ketë një efekt të dëmshëm në rehatinë tuaj, veçanërisht nëse shkoni për një udhëtim më të gjatë.

Një arsye e mirë shtesë për të kontrolluar presionin e ajrit është se kamerdarja brenda gomës e lëshon ajrin ngadalë. Nëse zbuloni se ka një rënie të dukshme të presionit në vetëm disa ditë, kjo do të thotë se kamerdarja është shpuar. Ndoshta nuk është e nevojshme të theksohet veçanërisht, por ky dëmtim duhet të gjendet dhe të rregullohet para se të niseni herën tjetër për rrugë.

New content item

Kontrolloni faqen shkelëse të gomës

Kontrolloni për gjurmë konsumimi dhe dëmtimi në gomën e biçikletës. Sigurohuni që nuk ka prerje dhe çarje dhe se nuk ka ndonjë objekt të mprehtë të huaj në profil që mund të shkaktojë shpim. Grimcat e mundshme të kuarcit, zhavorrit ose gurit që janë mbërthyer në profil mund të hiqen lehtësisht.

Po ashtu, sigurohuni që në pjesën anësore të gomës së biçikletës nuk ka çarje ose fryrje. Çarja mund të rritet me kalimin e kohës dhe kamerdarja do të fillojë të dalë jashtë nga goma, pas së cilës goma nuk është më e sigurt. Ajo ka nevojë të zëvendësohet.

Duhet të theksohet se për shkak të shpërndarjes së peshës së çiklistit, goma në rrotën e pasme ka tendencë të konsumohet më shpejt se goma e përparme. Nëse vëreni një zonë të lëmuar ose kanavacë të ekspozuar në pjesën qendrore të faqes shkelëse, është padyshim koha për ta zëvendësuar.

New content item

Kontrolloni frenat

Frenimi efektiv me biçikletën tuaj është padyshim thelbësor për sigurinë tuaj. Nëse keni frena të unazës dhe jo frena hidraulike, prova e parë është që të ktheni rrotat dhe të kontrolloni që shtresa e frenave nuk po fërkohet në disqe. Pastaj, shtrëngoni levat e frenave njëra pas tjetrës dhe kontrolloni që shtresat e frenave të mbështeten siç duhet në sipërfaqen e frenimit në disk dhe të mos fërkohen në gomë. Nëse jo, do t'ju duhet të centroni përsëri shtresat e frenave.

Vëmendje duhet t'i kushtohet gjithashtu trashësisë së shtresës së frenave. Kjo mund të ndryshojë me kalimin e kohës pasi shtresat konsumohen dhe frenat e duarve duhet të kryejnë distancë të gjatë për t'i afruar ato në disk. Në disa raste, shtresa mund të zhvendoset në krahasim me sipërfaqen e frenimit në disk dhe kështu të krijojë një skaj që fërkon pjesën anësore të gomës dhe e dëmton atë.

Në fund, shtrëngoni levat e frenave që rrotat të ndalen plotësisht. Leva e frenave nuk duhet të prekë levën e shpejtësisë. Nëse mendoni se reagimi është shumë i ngadaltë, gërshetat e telit duhet të rregullohen përfundimisht.

New content item

Kontrolloni rrotat

Gomat duhet të jenë të vendosura siç duhet në disqe. Kontrolloni diskun, veçanërisht kushtojini vëmendje të madhe këmbës së gomës në vendin ku prek diskun. Këmba e gomës duhet të duket e njëtrajtshme në të gjithë perimetrin. Nëse jo, goma duhet të zbrazet dhe të montohet përsëri.

Përsëri ktheni rrotat, këtë herë për të parë nëse ato rrotullohen drejt. Nëse vëreni një gërshetim gjatë rrotullimit, kjo mund të thotë se njëri nga telat është shkëputur ose dëmtuar ose duhet të shtrëngoni dadon e rrotës. Nëse dëgjoni një zhurmë të pazakontë kërcitjeje ose rrotullimi duket i ashpër, mund të jetë koha për të zëvendësuar ose riparuar kushinetat.